Kipróbáltuk a világ leggyorsabb villanyautó-töltőjét, amiből itthon már kettő is van
Az Ionity igen komoly teljesítményű töltőjét az M1-es és M7-es autópályák mellett vehetik használatba a villanyautósok.
Az Ionity igen komoly teljesítményű töltőjét az M1-es és M7-es autópályák mellett vehetik használatba a villanyautósok.
A német gyártó szerint ez a világ első tisztán elektromos hajtásláncú prémium kategóriás MPV modellje.
Amennyiben ebben a német divatterepjáróban foglalunk helyet, akkor a lehető legnagyobb biztonságban vagyunk.
A Vesták és a Nivák mellé hamarosan teljesen hangtalan elektromos autók gördülnek majd be a szalonokba.
Ezzel az autóval vélhetően hatalmas élmény lenne a szinte teljesen hangtalan kabriózás.
Elég rémisztő jelenetet vettek fel a moszkvai körgyűrűn.
Mintegy 1000 gyorstöltő állomás van már, amelyek többségén fokozatosan megszűnik az ingyenes töltés lehetősége.
Ez az új elektromos autó ki tudja segíteni lemerülés közeli társait, ráadásul a külseje tele van napelemekkel.
A szuperkompakt városi autó életében véget ér egy korszak, amit egy limitált szériás búcsúzó modellel ünnepel meg a gyártó.
Nem lehet panasz az alternatív hajtású autók terjedésére, ha a bővülés ütemét nézzük.
A Pininfarina Battista nem más, mint egy elképesztően gyors, zöld rendszámos villanyautó.
Egyelőre még sok a tisztázatlan kérdés, de az biztos, hogy a Hyundai újdonsága sokkal halkabb lesz Norbi jelenlegi autójánál.
Egyre több cég lát lehetőséget abban, hogy lényegében kompakt elektromos hajtást kínálva, egynapi munkával elektromossá alakítanak bármilyen autót.
A japánok már a 2030-as években személyszállításra is használnának ehhez hasonló járműveket.
A kisebb kapacitású akkumulátorral szerelt e-tron értelemszerűen olcsóbb lesz az eddigi változatnál.
Nem jó mérőszám a jelenlegi rendszer, ami az elektromos módban megtehető kilométerek alapján adja a zöld rendszámot.
10 helyett, 99 forint lesz egy kilowattóra áram.
A japán gyártó végletekig optimalizált új erőforrása egyesíti egymással a benzinnel, illetve gázolajjal működő motorok előnyeit. De vajon tényleg sima járású, pörgős, nyomatékos és keveset fogyaszt? Jövünk a válaszokkal.
Egyértelműen megkezdődött a villamos hiperautók korszaka is a világban. A legújabb Lotus, az Evija például 2000 lóerős, így a legerősebb autó, amely valaha is sorozatgyártásba került.